Prezentační dovednosti
Cíle:
Pro účastníka: naučit se připravit zajímavou a užitečnou prezentaci, zvládnout také samotnou prezentaci sebevědomě včetně zvládnutí trémy a obtížných situací
Pro firmu: díky těmto znalostem a dovednostem budou zaměstnanci umět zajímavě, užitečně a sebevědomě prezentovat sebe a své názory, firmu, produkty tak, aby dosáhli stanoveného cíle prezentace
Stručný obsah:
Trénink na konkrétních situacích z pracovního prostředí účastníků:
- stanovení cílů prezentace – proč budeme prezentaci dělat a jaký by měla mít efekt, účinek, přínos
- definování cílové skupiny, které budeme prezentovat, jaké jsou její potřeby, jaké jsou její zvyklosti, na co se zaměřit
- příprava obsahu a struktury prezentace
- jak připravit prezentaci srozumitelným a nezapomenutelným způsobem
- prezentační dovednosti – rétorika, vystupování
- zvládání trémy a stresu při prezentaci
- příprava efektivních snímků a prezentací v PowerPointu
- vedení diskuse, zvládání námitek a „nepříjemných“ otázek,
- efektivní a smysluplné využití prezentačních médií – flipchart, notebook, datový projektor.
Modelové situace: porada, obchodní prezentace, interní prezentace, interní školení, prezentace před větším publikem (konference)
Hodinová dotace školení: 2 dny, 16 vyučovacích hodin