Hodnotící pohovory a jejich vedení
Cíle:
Účastníci si osvojí metody hodnocení zaměstnanců, naučí se uplatňovat hodnocení k dosahování stanovených cílů, překonat problémy, které souvisí s hodnocením zaměstnanců, posílit vztah se zaměstnanci, osvojit si techniky a nástroje hodnocení, naučit se pracovat se zpětnou vazbou ze strany zaměstnanců.
Stručný obsah:
- Co je a co není hodnocení pracovníků?
- Proč hodnotit? Jaký užitek hodnocení přináší?
- Jaký je rozdíl mezi hodnocením a zpětnou vazbou?
- Typy hodnocení, využití sebehodnocení
- Hodnocení pracovního výkonu – zpracování a využití výsledků hodnocení
- Jak aktivovat zaměstnance a motivovat je do budoucnosti?
- Jak vést hodnotící pohovor s různými typy lidí – časté příklady problémových typů
- Jak řešit obtížné situace při hodnocení – vybrané nepříjemné pohovory
Hodinová dotace
- 2 dny, 16 vyučovacích hodin