Time management
Cíle:
Pro účastníka: naučit se organizovat a optimálně využívat svůj čas, zjistit, jak lze pracovat chytřeji, ne více, jak nalézt větší uspokojení v profesním životě a harmonii v osobním životě, ukázat další příležitosti, jak změnit své nefunkční postupy a vzorce chování, pomoci odhalit možné příčiny neefektivních způsobů řešení
Pro firmu: díky těmto znalostem a dovednostem mohou zaměstnanci efektivněji využívat svůj čas a žít spokojenější osobní a pracovní život, což se jistě odrazí také na jejich pohodě v práci a pozitivnímu přístupu k plnění pracovních úkolů, prevence syndromu vyhoření
Stručný obsah:
- sebepoznání, hodnoty, role, postoje
- analýza vlastního času, vyrovnanost ve čtyřech kvadrantech (výkon, vztahy, osobní růst a fyzická kondice)
- identifikace zvyků, návyků, stereotypů, zlozvyků a zlodějů času + strategie jak je zvládat
- cíle osobní i profesní, plány
- proaktivní chování a zavádění efektivních návyků
- plánovací pomůcky – výhody a nevýhody, možnosti využití
- plánování dle Eisenhowerova principu, důležité a naléhavé
- kontrola, prevence a zvládání stresu
Modelové situace: analýza vlastních hodnot, analýza vlastního času, analýza (snímek) pracovního dne, plánování úkolů, práce se „zloději“ času, zavádění nových efektivnějších návyků.
Hodinová dotace školení: 2 dny, 16 vyučovacích hodin